„Totul pentru alții, puțin sau nimic pentru români!”

Reprezentanții statului român sunt „buni” cu toată lumea, mai puțin cu românii. Sunt buni cu refugiații, sunt buni cu migranții și se oferă sa facă parte din „mecanismul voluntar de solidaritate”, în virtutea căruia circa 12 state membre ale UE s-au arătat dispuse să preia migranţi sosiţi în statele membre mediteraneene.

Românii – discriminați în propria țară. Statul roman plătește pentru fiecare refugiat pe luna pentru cazare și mâncare 2.100 lei (50 lei cazare și 20 lei mâncare pe zi) plus cheltuielile pentru accesul celelalte servicii: sănătate, învățământ etc.

Oare câți români nu ar mai munci prin țări străine și s-ar întoarce în țara dacă le-ar plăti statul român 2.100 lei/persoană?

Dacă unui refugiat pentru cazare și masa i se asigură 2.100 lei/lună, familia unui român poate să trăiască decent cu 3.000 lei pe luna, că așa zic reprezentanții statului român. Totul pentru alții, puțin sau nimic pentru români.

În schimb la bugetul public al statului român să contribuie românii. Nu vi se pare ca românul a început sa fie discriminat în propria țară? Mai mult, masurile legislative care se iau sunt masuri de strămutare/colonizare a altor populații pe teritoriul României, fapt interzis de art. 3 alin 4 din Constitutia României (că strămută populații pe teritoriul României au declarat-o oficial).

Guvernul a redactat un proiect de lege care conținea norme neconstituționale și și-a asumat răspunderea pe el, devenind Noul Cod Penal. Se gândiră „mințile luminate” să mermeleasca ceva și să dea I.C.C.J. o hotărâre pe lămurirea unei chestiuni de drept care sa fie obligatorie pentru toate instanțele și uite așa cum să „scape” de decizia C.C.R. cu prescripția specială. Deja a zis I.C.C.J. ca e inadmisibilă o asemenea sesizare: Decizia I.C.C.J. – L.C.D. 7/2020[1].

Ce nu înțeleg ei? „Nu mai e normă în lege”, și-a încetat efectele. Până nu se introduce o nouă normă, nu au ce să aplice (au introdus-o prin O.U.G.-ul neconstituțional, că nu le pasa de Constituție care zice ca prin OUG uri nu pot fi afectate drepturile și libertățile fundamentale). Care art 5 C.P.? Care lege nouă? Văzură că se adoptă un nou cod penal? Parcă „legea” se aplica cu totul. Aici nu e vorba de o lege nouă, e vorba că nu mai e o normă care să producă efecte în Legea existentă (codul penal). Vinovați pentru asta sunt Predoiu (Ministru al Justiției în 2009) și cei care au redactat noul cod penal care nu a fost supus analizei și votului Parlamentului, fiind adoptat pe angajarea răspunderii Guvernului în fata Parlamentului. Norma neconstituționala era în forma Noului Cod Penal depusa de Guvern. Cine nu crede, poate verifica accesând linkurile:[2].

Nu e vina C.C.R. că Guvernul a redactat un proiect de lege care conținea norme neconstituționale și și-a asumat răspunderea pe el, devenind Noul Cod Penal. Noul Cod Penal și Noul Cod de Procedură Penală conțin nenumărate norme neconstituționale.

Predoiu ar trebui sa își dea demisia din funcția de Ministru al Justiției. A arătat deja, gajând Noul Cod Penal și Noul Cod de Procedură penală, că este pe lângă Constituție și nu mai avea ce să caute în funcția de Ministru al Justiției. Acum mai vrea sa facă praf „legile justiției”.

P.S. – Pana la 4 iunie 2022 când a întrat în vigoare O.U.G.-ul prin care au băgat o noua formă a art 155 alin 1, nu mai avem în lege (Codul penal) prescripția specială că nu mai există articol care să spună care sunt actele care întrerup prescripția. Pentru faptele săvârșite anterior datei de 4 iunie 2022. „Acte întrerupătoare de prescriptie” dinainte de Decizia C.C.R. din 2018 sunt numai în mintea lor.

Dacă articolul ala a fost declarat neconstitutional nu putea sa producă niciodată efecte care sa mai subziste.

Pe mintea lor a creata, dacă ți se aplică un articol neconstituțional în prima instanță, iar când ești în apel, dacă C.C.R. zice ca este neconstituțional, instanța de apel trebuie să ignore neconstituționalitatea și să zică că nu mai poate să analizeze ce a zis prima instanță și să înlăture aplicarea articolului respectiv pentru că era constituțional la momentul respectiv.

Pentru ăia care gândesc așa: dați-vă demisia, că sunteți pe lângă orice normă de drept și habar nu aveți de Constituție sau de efectele deciziilor C.C.R.!

Când o declara C.C.R. neconstitutional și O.U.G. ul întrat în vigoare la 04 iunie 2022, iar nu mai avem prescriptie speciala pana o da Parlamentul o lege prin care sa legifereze.

Așa că prescripția specială nu există pentru faptele săvârșite până la data la care o binevoi Parlamentul să dea o lege în care să introducă lista actelor întrerupătoare de prescripție, nu o lege de aprobare a vreunui O.U.G. neconstituțional, că și aia este tot neconstituțională).

Av. Elena Radu

ART EMIS ACADEMY

—————————————-

[1] https://www.iccj.ro/…/10/decizia-nr-7-din-10-martie-2020/

[2] http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck2015.proiect?cam=2… și

http://www.cdep.ro/proiecte/2009/300/00/4/gv304.pdf


Copyright 2022 - Ziarul Ialomița - All Rights Reserved