Serviciul de Taxe și Impozite din cadrul Primăriei municipiului Fetești va funcționa, începând de luni (22 noiembrie), într-un spațiu care permite o mai bună relaționare cu publicul. Decizia a fost luată ca urmare a apariției HG 1013/ 22.10.2021 care prevede că accesul cetățenilor în incinta Primăriei precum și în sediile structurilor subordonate este permis doar în baza certificatului verde care atestă vaccinarea anti-Covid 19, trecerea prin boală sau testarea recentă. Totodată, măsura mutării locației a fost luată pentru a ușura accesul persoanelor la acest Serviciu, indiferent dacă dețin sau nu certificat verde.
Noua locație se află lângă Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Fetești, din strada Călărași, Nr.595, Bl. CF3, Scara D, parter.
Persoanele care vor să facă plăți către administrația publică locală sunt rugate să folosească, pe cât posibil, instrumentele de plată online: aplicația Avansis Mobile pentru telefoanele cu Android și IOS, dar și platforma ghiseul.ro.