Primăria Comunei Reviga: Anunț organizare Concurs

Primăria Comunei Reviga cu sediul în Reviga, Șos. A. I. Cuza,nr. 19, organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice, de execuție, vacante, de Referent, clasa III, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Impozite și Taxe în baza art. IV din OUG 34/2023 – alin.(2) lit. a) și art. 618 alin. (3) din Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Pentru funcția publică menționată, durata normală a timpului de muncă este de 8 ore / zi, respectiv 40 ore /săptămână.

Pentru ocuparea funcţiei publice menţionate, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:

1)Condiţii generale:

respectarea art. 465 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

2)Condiţii specifice:

a) studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;

b) vechime minimă în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – 7 ani;

c) Cunoştinţe Operare, Utilizarea computerului şi organizarea fişierelor – MS Windows, nivel de baza, se dovedeşte prin documente specifice.

Calendarul concursului:

– Proba scrisă va avea loc la sediul Primăriei Comunei Reviga în data de 17.06.2024, ora 10.00;

– Data şi ora susţinerii interviului se vor afişa odată cu rezultatele probei scrise.

Data afișării anunțului este 15.05.2024, iar perioada de depunere a dosarelor de concurs este: 15.05.2024 – 03.06.2024.

Dosarele vor conține în mod obligatoriu:

a)formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 din H.G. nr. 611 /2008 cu modificărie și completările ulterioare ;

b) curriculum vitae, modelul comun european;

c) copia actului de identitate;

d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;

e) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei;

f) adeverința care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului;

g) cazierul judiciar;

h) declaraţia pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.

Copiile de pe actele prevăzute se vor prezenta în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, cu excepția actului de identitate care poate fi transmis și electronic la adresa de e-mail: prim_reviga@yahoo.com

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs:

– adresa:Reviga, Șos A. I. Cuza, nr. 19.

telefon 0243/246199

– e-mail: prim_reviga@yahoo.com

– persoana de contact: Frâncu Andrei.

PRIMAR

Barbu Nițu


Copyright 2022 - Ziarul Ialomița - All Rights Reserved