Interacțiunea la distanță cu unitățile fiscale ale ANAF

A.N.A.F. prin Ministerul Finanțelor face un pas important pentru dezvoltarea digitalizării și eficientizarea comunicării dintre stat și contribuabili, urmând ca această schimbare să aducă o serie de beneficii pentru contribuabili, precum:

– evitarea interacțiunii fizice (ghișeu, poștă), comunicarea fiind realizată non-stop, prin intermediul SPV;

– eliminarea timpilor de așteptare, întrucât anumite documente, precum certificatele de atestare fiscală sau cazierul fiscal, se pot obține mult mai repede;

– posibilitatea depunerii mai multor tipuri de cereri on-line, precum și vizualizarea răspunsurilor direct din SPV;

Totodata, începand cu anul 2020 a fost introdus și Serviciul de Programare on-line care este disponibil pe site-ul www.anaf.ro la rubrica Servicii online, poziția 3 unde contribuabilii se pot programa pentru întâlnirea cu un inspector ANAF , cât și pentru identificarea vizuală on- line în vederea aprobării înregistrării în Spațiul Privat Virtual . Acest serviciu este disponibil și în Spatiul Privat Virtual. Deasemenea, în subsecțiunea servicii oferite contribuabililor se actualizează periodic ghidurile curente și alte materiale informative precum și întrebările și răspunsurile organizate în sesiunile de pe Faceebook .

Ministerul Finanțelor urmărește continuu dezvoltarea unui parteneriat corect între A.N.A.F. și contribuabili prin implementarea serviciilor electronice menite a facilita îndeplinirea obligațiilor declarative și de plată ale contribuabililor.

 

 


Copyright 2020 - Global Marketing - All Rights Reserved                                                                                   Politica cookie                          Politica de confidentialitate