Alegerea furnizorului de energie

Legea gazelor dă dreptul consumatorului să își schimbe furnizorul în mod gratuit, cu respectarea condițiilor contractuale în termen de 3 săptămâni de la data solicitării, conform unei proceduri aprobate de ANRE, care stabilește în principal etapele procesului de schimbare a furnizorului. Pornind de la întrebarea „Care este cel mai bun furnizor pentru mine?”, introducând datele personale, locația și consumul, crezi că vei afla imediat câți bani economisești anual. Unii furnizori te plimbă și nu-ți oferă toate datele, ascund multe adaosuri, alții uită de TVA sau nu-ți răspund. Au fost și cazuri când unii furnizori au preluat clienți cu oferte înșelătoare, promițând reduceri de 20-40% la factură, când la o analiză atentă a ofertei prețurile ajung mult mai mari. S-a ajuns și în situația în care unii clienți au luat „țeapă” semnând contracte pe tocul ușii, neștiind nici măcar că și-au schimbat furnizorul.

Enervat de promisiuni de la diverși furnizori, care încercau să mă lămurească telefonic cu întreruperi de semnal, am apelat direct cu prezență fizică la un mare jucător pe piața electrică de energie cu sediul în Slobozia, care a intrat puternic și pe piața gazelor naturale. Aici, pentru a obține toate informațiile necesare transferului meu de la vechiul furnizor, am solicitat sprijinul doamnei Marinela Enache, șef magazin. Am descoperit gradul de confort al clienților și în același timp modalitățile lămuritoare, pline de solicitudine cu privire la furnizarea energiei electrice și a gazelor. Prin operațiuni rapide, am primit toate lămuririle. La discuțiile purtate cu privire la modul în care îmi voi schimba furnizorul s-a alăturat și doamna Daniela Rădulescu, team manager – manager de echipă. A făcut acest lucru prin natura funcției, constatând că analizează toate opțiunile și apoi ia o decizie, sincronizând tehnic solicitarea clientului. Sunt lămurit de aceste două doamne (pentru care le fac un laudațio) că stau la dispoziția clienților nu numai prin programare sau audiențe, ci și prin prezența fizică. Două doamne dominate de frumusețea tinereții, dar mai ales de profesionalism prin modul abordării problemelor în relații excelente cu clienții. Aici există o comunicare de calitate, care presupune respectarea promisiunii față de client. Este una din regulile de bază care aduce multe beneficii și modului în care este percepută compania.

M-am lămurit și am să lămuresc și pe alții să-și schimbe furnizorul și să vină aici. Acum sunt clientul lor. Și o ultimă facilitate. Nu trebuie să mai citesc contorul la gaze. Intră în atribuțiile furnizorului. Dacă s-ar rezolva și cu cititul contorului la energia electrică, ar fi minunat. Ca să-l citesc, a trebuit să-mi cumpăr scară să pot ajunge la tavan, unde este așezat. Până voi primi discount de scară, toate bune.

Gheorghe Marinel

 


Copyright 2020 - Global Marketing - All Rights Reserved                                                                                   Politica cookie                          Politica de confidentialitate