Ialomitastea
Nr. 1054, Anul , din 8-Aprilie-2020



Categorii
Prima pagina
Editorial
Reportaj - Interviu - Anchete
Sport
Politica
Cultura - Sanatate
Zig-Zag Agerpres
Eveniment
Actualitate
Care va sa zica
Anunturi si Licitatii Publice
Mica publicitate
Contact
Horoscop zilnic
Arhiva
sc oyl company
racman-a
hotel ialomita-a
duo manager
lunca_2012
ALTEX
Prima paginaVersiune pentru tiparireRecomanda unui prieten acest articolParerile cititorilor
Distrigaz Sud Rețele suspendă temporar activitatea cu clienții

În contextul măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19, ENGIE Romania a luat decizia de a suspenda temporar, în perioada 16-31 martie, activitatea din centrele de relații cu clienții din Urziceni și Slobozia, centre în care numărul de angajați este redus și în care nu pot fi asigurate condițiile de proximitate recomandate de autoritățile de resort în această perioadă.
Clienții din Urziceni și Slobozia au posibilitatea de a realiza diverse tipuri de operațiuni online prin intermediul formularului de contact de pe site-ul engie.ro, https://www.engie.ro/contact/ și al aplicației engiemobile, disponibilă în Google Play si App Store, cât și prin intermediul serviciului național de call-center disponibil la numărul 021.9366.

Tipurile de operațiuni pe care clienții ENGIE le pot realiza online:

Vizualizarea detaliilor despre factură și consum;
Plata online;
Transmiterea index-ului lunar (alternativ, se poate transmite și la numărul de telefon 0800 800 200 pe baza codului de autocitire, regăsit pe factura de gaze naturale);
Activarea facturii electronice;
Încheierea unui contract de energie electrică, gaze naturale și servicii tehnice;
Schimbarea titularului de contract.
Clienții Distrigaz Sud Rețele, persoane fizice, juridice sau mandatari ai acestora, au posibilitatea sa ne contacteze online, prin intermediul Portalului DGSR, pentru solicitari de racordare la sistemul de distributie gaze naturale si solicitari de puneri in functiune ale instalatiilor de utilizare gaze naturale prin simpla accesare a https://sax.distrigazsud-retele.ro/login.
Pentru alte tipuri de informatii, recomandăm utilizarea formularului de contact afișat pe site la link-ul https://www.distrigazsud-retele.ro/contact-distrigazsud-retele/ sau prin apelarea numărului de Call Center 021.9376.

În perioada următoare, Distrigaz Sud Rețele va continua să asigure exploatarea în condiții de siguranță a sistemului de distribuție pe care îl operează și continuitatea serviciului de distribuție a gazelor naturale, activitate de interes public național.
Dispeceratul de primire a apelurilor de urgențe gaze rămâne în continuare operațional non-stop, la numărul de call center 021.9281. În cazul în care echipele Distrigaz Sud Rețele sunt apelate să se deplaseze, ca urmare a unui apel de urgență a unui client, la domiciliul acestuia, clienții sunt rugați să colaboreze cu angajații noștri asigurând respectarea următoarelor proceduri:
▪ Înainte de intrarea în locuință, echipele Distrigaz Sud Rețele vor solicita persoanei autoizolate să poarte mască de protecție;
▪ În timpul efectuării lucrărilor necesare, echipele Distrigaz Sud Rețele vor solicita persoanei autoizolate să stea în altă cameră sau la o distanță mai mare de 2 m;
În cursul interventiilor la clienți, echipele noastre respectă cu strictețe reglementările actuale stabilite de către autoritățile statului în vederea protecției împotriva COVID 19, fiind echipați corespunzător cu echipament de protecţie constând în: măşti, ochelari de protecţie, mănuşi și sunt dotați cu dezinfectant pentru mâini pe care îl vor folosi înainte și după finalizarea intervenției, precum și după orice manevră care prezintă un risc de contaminare.

( )




Sondaj
?




ALTEX
hotel parc-a
cabinet estetica-a
spala_bine
hotel ialomita new 2013
LIVIU
SERVICE INTERNATIONAL
Copyright 2004 - 2016 © S.C. IALPRESS S.R.L.  
Ia permisul din prima!
Intrebarile DRPCIV. Mediu de invatare. Legislatie. Pregatire completa pentru categoriile A, B, C si D.