Ialomitastea
Nr. 1044, Anul , din 12-Decembrie-2019



Categorii
Prima pagina
Editorial
Reportaj - Interviu - Anchete
Sport
Politica
Cultura - Sanatate
Zig-Zag Agerpres
Eveniment
Actualitate
Care va sa zica
Anunturi si Licitatii Publice
Mica publicitate
Contact
Horoscop zilnic
Arhiva
sc oyl company
racman-a
hotel ialomita-a
duo manager
lunca_2012
ALTEX
Actualitate
„Document Automation” de la Zipper a fost implementată cu succes la FNGCIMM

Soluția „Document Automation” creată de Zipper România, concepută să accelereze procesul de validare a datelor și de acordare a garanțiilor, eliminând erorile umane, a fost implementată cu succes la Fondul Naţional de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri, garantul unor programe precum „Prima Casă” sau „Start-Up Nation”.
„Zipper România a venit în întâmpinarea nevoilor de automatizare a proceselor recurente de validare a datelor provenite de la bănci, a unora dintre programele garantate de FNGCIMM. Soluția «Document Automation» a diminuat timpul de răspuns pentru dosarele de credit primite de la bănci de la 30 de zile la 24 de ore”, afirmă dl Anton Voicu, Communication & Lead Performance Zipper România.
Compania propune o soluție informatică matură, menită să îmbunătățească fluxul actual de înregistrare, validare și prelucrare a datelor din dosarele de credit sau de finanțare pentru programe precum „Prima Casă” sau „Start-Up Nation”.
Necesitatea de digitizare și automatizare a fluxurilor interne de lucru din cadrul proceselor operaționale dedicate programului „Prima Casă”, derulat prin intermediul a 15 bănci finanțatoare provine din dorința de a standardiza modul de lucru și de a îmbunătăți procesul de acordare a garanțiilor.
Soluția de colectare si validare automată a metadatelor utilizează tehnologia OCR (Optical Character Recognition) și facilitează transferul automat al datelor primite de la partenerii bancari in sistemul informatic al instituției, diminuând astfel rata de eroare, dată de intervenția manuală a operatorilor în colectarea datelor necesare analizării solicitărilor de garantare, dar și timpul necesar soluționării cererilor de finanțare.
„Practic, soluția «Document Automation» extrage și validează corectitudinea datelor/metadatelor introduse de bancă din dosarul de credit și eficientizează comunicarea cu banca parteneră în vederea soluționării neconcordanțelor din dosare. Astfel, asigură livrarea în procent de 100% de dosare complete și corecte către Fondul de Garantare în vederea aprobării acestora. În plus, soluția preia variațiile zilnice de documente și crează un raport de analiză la nivel de dosar, proiect, bancă și la nivel de eroare”, precizează dl Anton Voicu.
Ca urmare a procesului de automatizare, personalul FNGCIMM primește erorile în maxim 24 de ore, tratează neconcordanțele cu instituția bancară pentru a le soluționa, reducând astfel timpul de decizie asupra procesului de aprobare. Sunt setate peste 50 de reguli de business care ajută la extragerea și verificarea corectitudinii datelor din cadrul dosarului, reguli setate la nivel de dosar, document și metadate.
Parte dintr-un grup de firme cu prezenţă în 5 ţări din Sud-Estul Europei, cu două centre de procesare in România şi Moldova, Zipper acoperă nevoile companiilor de a-şi optimiza fluxurile interne. Soluţiile şi serviciile de prelucrare a datelor şi a documentelor recepţionate, vehiculate sau expediate dintr-o companie, asigura un suport solid pentru reducerea costurilor şi a timpului de prelucrare. [citeste]
Franciza Ritter Broker în asigurări, o cale sigură de mărire a veniturilor

Ritter Broker de Asigurare și Reasigurare a implementat un sistem de franciză care oferă servicii de calitate la nivel național.
Franciza este o formă de organizare a afacerilor, în care o firmă (francizorul) intră într-o relație contractuală cu un comerciant independent (francizat sau beneficiar). Francizatul operează sub numele comercial al francizorului și, de regulă, sub îndrumarea lui.
Modelul de franciză RITTER Broker a fost dezvoltat pentru a putea fi corelat cu afaceri deja existente, care activează în zona de Business to Consumer.
„Ne-am orientat atenția, pentru început, către antreprenorii care activează în zona de retail, service-uri auto, servicii imobiliare, agenții de turism sau servicii care se adresează consumatorilor finali. Însă am sprijinit și viitori antreprenori în crearea unei afaceri de tip franciză, solidă, cu o rețetă clară în spatele acesteia și care să le aducă beneficii atât financiare, cât și personale”, explică Alexandra Brătescu, director de vânzări al companiei.
Costurile de implementare vor fi mai mici pentru companiile existente, ele având deja o parte a infrastructurii necesare unei afaceri în asigurări, astfel că investiția pleacă de la 1.500 euro. Franciza este, de asemenea, o oportunitate pentru aceia ce doresc deschiderea unei afaceri noi, modelul asigurându-le toate pârghiile încă de la început, însă aici discutând de un cost al investiției mai ridicat decât pentru companiile existente, fiind necesară punerea la punct atât a infrastructurii cât și a punctului de vânzări.
În calitate de francizați RITTER Broker, aceștia vor beneficia de avantajul de a lucra ca brokeri de asigurări alături de un francizor cu o vastă experiență în domeniu, gestionând un portofoliu care acoperă o plajă largă de tipuri de asigurări și își vor transforma activitatea într-un business de sine stătător, cu o recurență anuală ce va ține doar de capacitatea francizaților de a interacționa într-un mod profesionist cu clienții lor din portofoliu.
„Am gândit franciza ca pe o formă de dezvoltare, prin care am atras și agenți economici care doresc să își mărească veniturile, dar nu dispun de un capital financiar destul de mare, cât și de experiența necesară pentru a porni singuri la drum. Franciza pare astfel ca o stradă cu sens dublu: pe de o parte, prin partenerii francizați, ne mărim rețeaua de distribuție la nivel național, iar pe de altă parte, francizații care ni se alătură la drum beneficiază de tot know-how-ul nostru, de un ghid bine pus la punct, conform căruia fiecare știe ce are de făcut. Am deschis și testat deja local in București, dar și în anumite județe franciza iar rezultatele sunt excelente”, afirmă Cătălin Vasile, directorul general al RITTER Broker.
RITTER Broker colaborează cu 27 de societăți de asigurări, 3 societăți de administrare a fondurilor de pensii pilon III și cu 10 companii de leasing financiar și operațional, putând să ofere peste 1.000 de produse financiare potențialilor clienți. Care pot fi comercializate prin sistem de franciză și de către viitorii parteneri Ritter Broker.
Dacă sunteți din județele Ialomița sau Călărași și căutați un partener de încredere, care să vă susțină în dezvoltarea propriei afaceri și vă doriți să fiți corect recompensat financiar, acest tip de colaborare este cel ideal.
Compania, cu capital integral românesc, a fost înființată în urmă cu nouă ani de doi tineri antreprenori și a realizat în 2018 o cifră de afaceri de 13,5 milioane lei și a vândut 45.000 de polițe. [citeste]
Ignatul, între trichinela spiralis și … boala lui Montgomery

Direcţia Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor Ialomiţa, în scopul prevenirii unor episoade de îmbolnăvire a populaţiei cu Trichinella spiralis (Trichineloză), aduce la cunoştinţa consumatorilor următoarele: consumul de carne de porc, fără a fi verificată în sensul infestării cu Trichinella spiralis, reprezintă un risc pentru sănătatea consumatorului; la om, parazitul menţionat produce îmbolnăviri grave, ce duc la spitalizare şi la o medicaţie costisitoare; consumatorii nu trebuie să îşi procure carnea, indiferent de specie, din surse dubioase, din unităţi neautorizate pentru comercializarea cărnii şi a preparatelor din carne sau din tăieri clandestine.
Totodată, atenţionăm populaţia cu privire la necesitatea efectuării examenului trichineloscopic pentru carnea obținută de la porcii crescuți și sacrificați în gospodăriile proprii, inclusiv pentru carnea rezultată în urma sacrificărilor ce au avut loc în perioada evoluției focarelor de Pestă Porcină Africană (numită și Boala lui Montgomery), care a fost păstrată în congelatoare în vederea consumării în perioada sărbătorilor de iarnă.
În perioada premergătoare sărbătorilor de iarnă (3-24 decembrie 2019) vor fi dispuse măsuri privind intensificarea controalelor sanitare veterinare în vederea verificării modului în care sunt respectate condițiile sanitare veterinare în toate târgurile, piețe agroalimentare, abatoare, unități de tranșare a cărnii, unități de procesare și depozitare a alimentelor de origine animală, precum și în unitățile de vânzare cu amănuntul (carmangerii, măcelării, unități de alimentație publică, pizzerii, cantine, unități tip cattering, cofetării, patiserii, laboratoare de cofetărie/patiserie, pensiuni turistice, unități de tip hipermarket/supermarket, magazine alimentare etc). La nivelul D.S.V.S.A. Ialomița, C.S.V.S.A.O. Slobozia, Urziceni, Fetești, Țăndărei, în perioadele 03.12 – 24.12.2019 și 27.12.2019 – 07.01.2020, va fi asigurată permanența, inclusiv în zilele de sâmbătă și duminică, fiind afișat programul de lucru, numele medicului veterinar responsabil și numărul de telefon la care consumatorul poate sesiza orice aspect privind nerespectarea normelor sanitare veterinare.
Examenul pentru identificarea Trichinella spp. în carnea de porc se poate efectua la nivelul Circumscripțiilor Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Oficiale din localitățile Slobozia, Urziceni, Țăndărei și Fetești, contra cost, la prețul de 23,8 lei, cât și la nivelul Circumscripțiilor Sanitare Veterinare de Asistență din mediul rural.
Ținând cont de faptul că, la momentul actual, pe teritoriul județului Ialomița sunt active un număr de 17 focare de pestă porcină africană, informăm toți proprietarii și crescătorii de suine că următoarele localități, de pe teritoriul județului, sunt incluse în zonele de restricții, respectiv zonă de protecție (3 km în jurul focarului) și zonă de supraveghere (10 km în jurul focarului): Grecii de Jos, Fierbinții de Sus, Fierbinții de Jos, Fierbinți Târg, Maia, Rădulești, Răsâmnicea, Dridu, Dridu Snagov, Moldoveni, Adâncata, Patru Frați, Movilița, Gheorghe Doja, Crunți, Amara, Stejaru, Fundata, Perieți, Misleanu, Păltinișu, Ciulnița, Ivănești, Poiana, Ghimpați, Buești, Andrășești, Orboești, Bucu, Gheorghe Lazăr, Ograda, Frățilești, Săveni, Sudiți, Gura Văii, Cosâmbești, Gimbășani, Mărculești, Municipiul Slobozia, Bora, Slobozia Nouă. În toate aceste localități este interzisă circulația porcilor (scoaterea acestora din exploatații sau introducerea altor porcine în exploatațiile existente), precum și scoaterea de carne de porc, preparate din carne de porc, produse din carne de porc și orice alte produse care conțin astfel de carne.
[citeste]
Alte titluiri la Actualitate
Rata şomajului în Ialomița
Continuă programul Tezaur cu cea de a zecea emisiune de titluri de stat pentru populație
Euro s-a oprit la 4,78 lei




Sondaj
?




ALTEX
hotel parc-a
cabinet estetica-a
spala_bine
hotel ialomita new 2013
LIVIU
SERVICE INTERNATIONAL
Copyright 2004 - 2016 © S.C. IALPRESS S.R.L.  
Ia permisul din prima!
Intrebarile DRPCIV. Mediu de invatare. Legislatie. Pregatire completa pentru categoriile A, B, C si D.